Repase pomocného spojkového válečku

Při jedné z projížděk mi začalo vozidlo špatně řadit, zejména rychlost 3 šla hodně špatně vyřadit a rychlost 4 se dala zařadit pouze s úderem do páky, chvíli jsem pátral a největší pravděpodobnost prý má pomocný spojkový válec co je přimontovaný na spojkovém koši.


Po odmontování krytu převodovky jsem zjistil, že váleček je celý rozpadlý a pístem protéká kapalina.


Jak můžete vidět gumička pístu je zpuchřelá a rozpadá se. Věřte nebo ne náhradní sadu gumiček jsem pořídil asi za 100 korun v AutoKelly :) 





No celý váleček jsem odmastil, vyčistil, přetěsnil, vyžíhal podložku, vyměnil raději i hadičku a složil :) jak můžete vidět klaplo to :) už to zase hezky řadí a můžu jezdit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Renovace vozu ARO M461 1.část (Koupě + umytí :D)

Vzestup a pád motoru M207

Automobil IMS M59b (1962)